Minőségirányítás


A Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság 2012. január 1-jei megalakulásával csatlakozott a magyarországi katasztrófavédelem szervezetéhez. A csatlakozással több kihívásnak kellett megfelelnünk, amelynek egyike volt az ISO 9001:2008 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer kiépítése, majd folyamatos működtetése és fejlesztése.

A napi munkánk során figyelembe kell vennünk Budapest speciális katasztrófavédelmi helyzetét, valamint folyamatosan igazodnunk kell a kor kihívásaihoz, a műszaki haladáshoz, a lakosság igényeihez. Ez arra ösztönöz bennünket, hogy a mindenkori elvárásokat szem előtt tartva fejlesszük munkatársaink minőségirányítási tudását, elemezzük katasztrófavédelmi szolgáltatási tevékenységünket és folyamatainkat.

A minőségirányítási rendszerben alkalmazott megközelítéssel meghatározzuk azokat a folyamatokat, amelyek hozzájárulnak a professzionális katasztrófavédelmi tevékenységhez. A Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság ilyen átfogó szemléletű, folyamatos fejlesztéséhez a minőségirányítási rendszer adja a keretet, ezáltal is elősegítve a vevői elégedettség fokozását.

Az ISO 9001:2009 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer működtetésével célunk, hogy bizalmat keltsünk egyrészt az igazgatóság munkatársaiban, másrészt a társ- és gazdálkodó szervezetekben, a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóságban mint irányító szervünkben valamint az állampolgárokban aziránt, hogy a Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság képes olyan katasztrófavédelmi szolgáltatások előállítására, amelyek magas színvonalon és egyenletesen teljesítik a szervezet elé állított követelményeket.
 
„Magyarország szolgálatában a biztonságért!”

 

 

Kapcsolódó információk: